Forum o Peugeotowskich dwóch kółkach i ich odpowiednikach w Motorhispanii
A więc sprawa ma się tak , że zauważyłem ostatnio wały do am6 o wyższym skoku . Seryjny jest chyba 39 , a ja widywałem 44 lub 46 nawet . I teraz pytanie ... Czy taki wał spasuje do seryjnego cylindra , czy są one specjalnie robione do jakiś innych ? Większy skok tłoka mógłby powodować uderzanie o głowice , ale jeśli korbowód byłby krótszy , to niekoniecznie . Ogarnia ktoś ten temat ?
http://moto125.pl/p/812/2167/sportowy-w … ralli.html Taki przykład
http://moto125.pl/p/810/2152/cylinder-k … ralli.html A tutaj cyl + wał
Offline
Z tego co się orientuję to takie wały o wyższym skoku stosuje się tylko wtedy gdy jest "niższy tłok" bo w innym przypadku w ogóle by moto nie zapaliło to nie miało by odpowiedniego stopnia sprężania, a tak jak mówisz jeżeli wał o większym skoku został by zastosowany przy serii to mogło by dojść do tego że tłok będzie bił o głowicę, aczkolwiek mogę się mylić ale wydaje mi się tak właśnie sytuacja wygląda
Offline
Użytkownik
Te wały to tak jak w minarelli są do cylindrów o wyższym skoku przy stage6 rt 95 cc potrzebny jest wal o wyższym skoku wiec to działa tak samo w am6 .
Raczej do oryginału cyla nie będzie pasować chyba ze dasz podstawki pod cyla ?
Taki moje myślenie pewny na 100% nie jestem
Offline